Iedereen zegt tegenwoordig dat je naar je intuïtie moet luisteren. Naar je onderbuik. Naar jezelf. En dat is mooi, maar het is de kleine versie.
Want jij bent niet je enige bron. Je staat in verbinding met een veld dat veel meer weet dan jij in je eentje ooit kunt bedenken. Je kunt afstemmen op de bron. Je kunt connecten met spirits, met gidsen, met een laag van de werkelijkheid die je niet ziet maar wel voelt.
Je gave is de antenne die dat ontvangt. En als je leert die antenne te vertrouwen, verandert er iets fundamenteels. Je staat niet meer alleen. Je wordt gedragen, geleid, gevoed door iets dat altijd al om je heen was.
Dat is wat je hier leert. Niet beter naar jezelf luisteren. Connecten met het grotere geheel, en daarop durven varen.